Pretežno jasno
  • 29 °C
  • Pretežno jasno
Reported on:
28. Julij 2017 - 16:30

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

Brevet – Slovenskih 1000 km+

Letos mi je uspel podvig, za katerega sem se pripravljal že od pomladi dalje. Gre za zelo dolg brevet, imenovan Slovenskih 1000 +. Na tej dobrih 1000 km dolgi poti se nabere za dobrih 10.000 višinskih metrov. Dolgih klancev in strmih "hupserjev" zlepa ne zmanjka. Dolgih ravnin, na katerih sta ti veter in vročina huda ovira, pa tudi ne.
Za "izlet" sem porabil 68 ur. Kar veliko časa, vendar pa sem bil na poti večinoma sam. Gumi defekt le en, a pri hitrosti nad 80 km/h. Imel sem srečo, da nisem padel, da nisem popolnoma uničil prve gume in obroča. Zaradi poškodb slednjih dveh sem moral voziti bolj počasi in bolj previdno, sploh pa je bilo zaviranje zgodba zase. Spanja je bilo bolj malo, prehranjevanje pa skromno, ker je bila hidracija bolj pomembna. Sicer pa se s polnim želodcem ne da kaj prida kolesariti.
Naša dežela je res lepa, to pa zato, ker je zelo razgibana – je hribovita in gorata in tam tudi bogato obdarjena z vodo, ki je za pregrete in utrujene kolesarje res blagoslov. Tega pa ni morem reči za Prekmurje in kraje tam okoli.
Kraji na Koroškem so res bogu za hrbtom, tako zelo, da nezaklenjeno kolo ni za nikogar skušnjava. Enako velja za Prekmurje. https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/fa5/1.5/16/1f642.png
Nočna vožnja mi je v veliko veselje in zadovoljstvo, sploh, če je vreme lepo in če sije luna. Mir, skoraj nič prometa, le vsake toliko kakšna divja žival. Dvakrat so me ustavili policisti, vedno z enako mero začudenja in z vprašanjem, če me ni nič strah voziti ponoči. Zakaj le, saj na SV koncu Slovenije ni medvedov.
Sicer imam še namen iti na dolga popotovanja, vendar bom šel brez organizacije Društva Randonneur SI, ki postavlja časovne limite. Bo več časa za fotografiranje in spoznavanje dežele. Saj ne, da tega ni bilo, vendar pa so časovne kontrole zato, da se jih spoštuje (sicer sledi diskvalifikacija).

Srečko L.

KD - LPP: Čestitke za izreden podvig, ki ga zmorejo le redki izbranci.....