Pretežno oblačno, rosenje
  • 8 °C
  • Pretežno oblačno, rosenje
Reported on:
23. April 2017 - 19:00

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

Katalog informacij javnega značaja

1. Osnovni podatki o katalogu
Naziv družbe: 
Naziv organa LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o.
Naslov Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana
Kontaktni podatki: Tel: +386 1 58 22 460
Fax: +386 1 58 22 550

 

Odgovorna oseba: 
Direktor: Peter Horvat, univ. dipl. inž. tehnologije prometa
Datum prve objave kataloga: 
1. Julij 2004
Datum zadnje spremembe: 
19. April 2017
Druge oblike kataloga: 

Na zgornjem naslovu lahko katalog v tiskani obliki naročite preko e-pošte mail@lpp.si.

2. Splošni podatki o družbi in informacijah javnega značaja s katerimi razpolaga
2.a Organigram in podatki o organizaciji družbe
Kratek opis delovnega področja družbe: 

JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET d.o.o. opravlja javni linijski prevoz potnikov, kot gospodarsko javno službo v skladu z Zakonom o prevozih v cestnem prometu.
Opravlja še javna pooblastila in naloge, ki so ji kot izvajalcu gospodarske javne službe zaupane, ter v manjšem obsegu tudi druge dejavnosti, ki so namenjene boljšemu in ugodnejšemu opravljanju gospodarske javne službe.
Javni linijski prevoz potnikov v cestnem prometu se opravlja kot mestni in medkrajevni linijski prevoz potnikov. Več o družbi…

Seznam vseh notranjih organizacijskih enot: 

Samostojni službi, ki sta neposredno podrejeni in odgovorni direktorju družbe:

  • Urad direktorja (tel: +386 1 582 24 60 - centrala; mail@lpp.si)
  • Poslovna administracija

 
Sektor promet - Damjan Kregar (tel: +386 1 582 25 52; damjan.kregar@lpp.si) - znotraj katerega deluje:

  • Služba prevoz potnikov
  • Prometno komercialna služba – Jošt Šmajdek (tel: +386 1 582 24 15; jost.smajdek@lpp.si)
  • Služba vzdrževanje vozil – Roman Verbič (tel: +386 1 582 26 00; roman.verbic@lpp.si)

 
Sektor tehnični pregledi in homologacija vozil – Marko Kamnik (tel: +386 1 582 27 01; marko.kamnik@lpp.si)  znotraj katerega deluje:

  • Služba tehnični pregledi vozil – Vrtačnik Janez (tel: +386 1 582 27 04; janez.vrtacnik@lpp.si)
  • Služba homologacija in posamična odobritev vozil – Ciril Baškovč (tel: +386 1 582 27 06; ciril.baskovc@lpp.si)

 
Služba oskrbovalnih procesov – Dušan Hočevar (tel: +386 1 582 26 03; dusan.hocevar@lpp.si)

Organigram družbe: 

Organigram družbe je dosegljiv tukaj.

2.b Kontaktni podatki uradne osebe (oseb), pristojnih za posredovanje informacij
Kontaktni podatki uradne osebe: 

Uradna oseba pristojna za posredovanje informacij javnega značaja:
 
Darko Avsec dipl. org. menedž., sodelavec v uradu direktorja

2.c Seznam glavnih predpisov z delovnega področja družbe
Državni predpisi: 

Seznam zakonov

OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.

Akti družbe

OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.

Povezave na registre predpisov

2.č Seznam predlogov predpisov
Predlogi predpisov: 

.

2.d Seznam strateških, programskih idr. dokumentov po vsebinskih sklopih
Seznam strateških in programskih dokumentov: 
2.e Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov
Vrste postopkov, ki jih vodi družba: 

Seznam vrst uradnih postopkov

Vrste postopkov:

Družba kot oseba javnega prava pri javnem naročanju postopa po zakonodaji na področju javnih naročil.

Po pooblastilu javnega podjetja sodeluje JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o., v postopku sodne izvršbe v skladu z zakonodajo s področja izvršbe in zavarovanja.

Družba odloča o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja po postopku, ki ga določa Zakon o dostopu do informacij javnega značaja in pri pisni zahtevi za vprašanja, ki niso urejena z navedenim zakonom, Zakon o splošnem upravnem postopku.

Družba postopa tudi na podlagi Zakona o medijih.

2.f Seznam javnih evidenc
Seznam javnih evidenc: 

Družba ne upravlja z javnimi evidencami.

2.g Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov
Seznam zbirk: 

Na podlagi 26. člena ZVOP-1 se katalog zbirke osebnih podatkov z opisom nahaja na spletni strani informacijskega pooblaščenca.

3. Opis načina dostopa do posameznih sklopov informacij
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij: 

Splošne informacije o dostopu do IJZ

Napotki glede izvrševanja pravic v zvezi z dostopom do IJZ

Priprava kataloga IJZ izhaja iz dejstva, da morajo uporabniki, da bi lažje uresničili svoje pravice po Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja, imeti jasen vpogled v organizacijo in njeno delovno področje, z jasnimi informacijami o vsebinskih sklopih IJZ, ki jim ga organizacija posreduje.

Katalog IJZ je obsežen in pogosto spremenljiv dokument, zato se daje prednost elektronski objavi, ki pa mora zaradi obstoja digitalne ločnice omogočati tudi izpis v fizični obliki. Elektronski katalog IJZ omogoča tudi prednost neposredne povezave na posamezne dokumente, kar uporabnikom omogoča enostaven in učinkovit dostop do posameznih IJZ, organizacije pa razbremeni ročnega posredovanja zahtevanih informacij po katalogu.

Več o izvrševanju pravic v zvezi z dostopom do IJZ najdete na spletnem naslovu Informacijski pooblaščenec

Uredba o posredovanju in ponovni uporabi IJZ

Vlada Republike Slovenije je izdala Uredbo o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja na podlagi 11. člena, petega odstavka 25. člena, 35. člena in šestega odstavka 37. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, ki je bila objavljena v Uradnem listu RS, št. 24/16. Čistopis zakona in uredbe je dosegljiv na spletnih straneh pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja.

4. Stroškovnik
Stroškovnik, cenik in pogoji za ponovno uporabo informacij javnega značaja: 

Stroške posredovanja informacij, enotni stroškovnik in način plačila stroškov določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 16 do 18.

Za posredovanje informacij lahko družba prosilcu zaračuna le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 EUR (z vključenim DDV).

Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV):
1. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura,
2. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura,
3. ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura,
4. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura,
5. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura,
6. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura,
7. elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
8. elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
9. elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil,
10. pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
11. pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura,
12. poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.

5. Ponovna uporaba informacij javnega značaja
Ponovna uporaba informacij javnega značaja: 

Zaračunavanje mejnih stroškov in cene ter drugi pogoji ponovne uporabe je določeno v Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 20 do 26.

6. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov: 

Glede na to, da družba pretežni del informacij redno objavlja in posodablja na svoji spletni strani ne dobiva dodatnih zahtev po posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.

Najbolj pogoste iskane informacije uporabnikov so razdeljene po posameznih sklopih:

  • Javna naročila
  • Aktualno
  • Obvozi
  • Najbolj iskano
  • Priporočamo
  • Urbana
  • Načrtuj pot
  • Napovedi prihodov
  • Vprašali ste
  • Uporabne informacije za potnike
  • Stiki z nami

Uporabniki in ostale zainteresirane strani lahko na spletni strani družbe pridobijo tudi podatke kot so: 

  • Vozni redi
  • Shemo linij in območji z navodili za potovanje v več območjih
  • Seznam postajališč
  • Prodajna mesta vozovnic
  • Cenik