Oblačno
  • 4 °C
  • Oblačno
Reported on:
18. November 2017 - 3:30

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

Urbana

Kako poteka kontrola validacije urbane?

Kontrola validacij vozovnic se z uvedbo plačilnega sistema s kartico urbana izvaja 24 ur in 7 dni v tednu. Nadzor plačila vozovnic izvajata voznik in kontrolor, nadzor veljavnosti vozovnic pa mestni redarji in mestni inšpektorji. Potnik je dolžan na zahtevo pokazati kartico urbana in se v primeru, da ima terminsko vozovnico, izkazati z lastnim osebnim dokumentom s sliko.

Kaj se zgodi, če mi kontrolor vzame urbano?

Če potnik, ki potuje na avtobusu, nima urbane, se ni validiral ali ima neveljavno kartico urbana, je dolžan na zahtevo nadzornega organa zapustiti vozilo. Obenem mu kontrolor oziroma nadzorni organ lahko odvzame kartico urbano.

Ponovno izdajo urbane je potrebno urediti v roku 60 dni. Prevoznik zaračuna potniku strošek ponovne izdaje urbane v višini 40,00 € in potniku odvzeto kartico vrne v stanju, v kakršnem je bila odvzeta.

Če potnik v roku 60 dni od dneva odvzema kartice urbane prevozniku ne poda zahteve za ponovno izdajo kartice urbane, do ponovne izdaje kartice ni več upravičen niti ni upravičen do vračila morebitno naloženega zneska na odvzeti kartici urbani. Prevoznik po poteku roka anulira dobroimetja na odvzetih in najdenih karticah. Sredstva iz tega naslova se evidentirajo kot izredni prihodek prevoznika.

Prevoznik ne povrne škode za odvzeto, izgubljeno ali na drug način uničeno kartico urbano z naloženo vozovnico.

Kako ravnam, če urbano izgubim?

Izguba kartice

Preverite najprej na Potniškem centru na Slovenski 56 ali je bila urbana najdena. To lahko storite vsak delavnik od 7. do 19. ure, na spodaj navedenih številkah:

  • T: 01 43 05 174
  • T: 01 43 05 175
  • T: 01 43 05 176
  • T: 01 43 05 177

V primeru, da je izgubljena, vas naprošamo, da se oglasite v Potniškem centru LPP,  kjer vam bomo izdelali novo in preklicali staro urbano.

Kraja kartice / nepravilnosti pri polnjenju ali trganju vrednosti

080 60 77 je številka, na katero javite krajo kartice, nepravilnosti pri polnjenju ali trganju vrednosti.

Ob tem je pomembno, da sporočite operaterju ime in priimek, natančno številko kartice Urbana ter mu na kratko opišete dogodek. Klic na številko je brezplačen.

Novo kartico vam bomo izdelali na Potniškem centru LPP na Slovenski 56 v Ljubljani.