Pretežno oblačno
  • 0 °C
  • Pretežno oblačno
Reported on:
21. Februar 2017 - 3:30

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

080 18 88

Na to številko lahko posredujete svoje mnenja, vprašate za spremembe linij, obvoze in vozne rede, tehnične preglede, homologacije ali tahografe...

Prevoz na klic

Kako deluje prevoz na klic?

Potnik pokliče prometnonadzorni center LPP na številko 01/ 58 22 425 ali 051/ 44 99 92, kjer poda zahtevo za prevoz na določen dan ob določeni uri in pridobi takojšnjo povratno informacijo o možnosti prevoza ter posledično tudi potrditev prevoza v okviru danih možnosti prevoznika LPP. Prometnonadzorni center LPP nato potnika najavi vozniku, le-ta pa ob določenem času in kraju na ustrezen način sprejme potnika na avtobus. S tem se oseba z oviranostjo izogne nepotrebnemu stresu, voznik pa je vnaprej seznanjen s potnikom, ki potrebuje pomoč in lahko temu primerno deluje. Razen tega lahko voznik takemu potniku pomaga tudi v primeru izjemnih razmer (obvozi, nesreče...), kar pomeni, da ga / jo spremlja in poskrbi, da varno prispe domov oziroma do spremljevalca.

Zahtevo za prevoz na klic po sms lahko podajo gluhi in naglušni, gluhoslepi in osebe, ki uporabljajo znakovni jezik

Sms pošljite na 051/ 44 99 92, in sicer najmanj eno uro pred potovanjem.  V sms, ki ga boste poslali prometno nadzornemu centru LPP, vpišite naslednje podatke: kdaj in kje želite vstopiti / izstopiti, kdaj in s katero linijo potujete, v kateri smeri, ter predvidoma kakšno pomoč boste potrebovali.

PRIMER REZEVRACIJE: "Rada bi rezervirala prevoz na klic, postajališče remiza, ob 13.30, linija 1, smer Šentvid, sem slepa oseba, naj me prosim voznik opozori, kdaj moram izstopiti na postajališču "Podgora".

PRIMER ODGOVORA LPP: "Linija 1 pride na postajališče remiza ob 1.32 uri, smer Vižmarje, lp LPP." S tem odgovorom ste pridobili potrdilo na vaš sms, naš prometno nadzorni center pa je seznanil voznika o vašem prihodu in vaši želji.

V času sneženja, naravnih katastrof in podobnih izrednih dogodkov, je potrebno tako zahtevo za prevoz na klic po sms poslati najmanj 5 ur prej.

24 ur pred začetkom potovanja

Če se želite zapeljati z avtobusom s klančino oziroma z nizkopodnim avtobusom, pokličite za prevoz na klic najmanj 24 ur pred začetkom potovanja.  Ta način prevoza velja za osebe s posebnimi potrebami na invalidskih vozičkih, mamice z večjimi otroškimi vozički (za več kot dva otroka), za večje skupine starejših potnikov in podobno.

Zgodovina storitve "Prevoz na klic"

"Prevoz na klic" za osebe s posebnimi potrebami je bil prvič zagotovljen leta 2012. Ukrep 6.1 Demand Responsive Service (Prevoz na klic), ki se je razvijal v sklopu projekta CIVITAS ELAN že od leta 2008, je najprej omogočil Ljubljani prijetna zelena kavalirja na električno energijo, ki razveseljujeta vse seniorje, ki se lahko na ta način laže udeležujejo družabnega življenja v starem mestnem jedru in imajo omogočen dostop do vseh pomembnejših ciljev v pešconi.

Pri nadaljnjem razvoju projekta nam je bilo pomembno zagotoviti mobilnost potnikov z oviranostmi v Ljubljani. Med te sodijo osebe na invalidskih vozičkih (paraplegiki, distrofiki), osebe z motnjami v duševnem razvoju (varovanci Janeza Levca z downovim sindromom, avtisti), varovanci Društva Zarja (posamezniki s poškodbami glave po prometnih nesrečah, ki imajo težave z ravnotežjem in orientacijo) in senzorično ovirani (slepi in slabovidni ter gluhi in naglušni ter gluhoslepi).

Za brezplačni seminar se lahko prijavite na: mail@lpp.si

Informativni fimček "Prevoz na klic"

Projekta Prevoz na klic in Portal vzgoje in izobraževanja sta dobila prvo nagrado Eurocities 2013, v kategoriji "Smart Living". Več o tem.

 

 

 

Vprašali ste nas

/pogosta-vprasanja/navodila-za-varno-potovanje-na-avtobusu-lpp