O družbi

Člani KD - LPP na Sealps Chellengu

1. Etapa

4-dnevna etapna dirka Sealps Chellenge za rekreativne kolesarje – dirka parov (dvojic) je za nami, zato je čas, da strnemo opise posameznih etap naših tekmovalcev, ki sta nas uspešno zastopala. Prva etapa je potekala od Portoroža na Korte, dolžina 16 km z 420 v.m. Pred startom, ko je naš tekmovalni par začel z ogrevanjem, se je nebo stemnilo in nad našo lepo obalo je začelo močno deževati. Vsi smo se začeli spraševati, kako bomo lahko progo odpeljali brez izgube časa. Organizator se je odločil, da preloži predvideni čas starta z zamikom dveh ur, kar se je izkazalo za odlično potezo, saj se je do takrat vreme umirilo. Čeprav so bile ceste še mokre, pa smo lahko z nekaj občutki v nogah odpeljali kronometer, in tako odprli večdnevno dirko.

Ob prihodu v cilj, kjer nas je pričakala spremljevalna ekipa, smo si segli v roke, saj smo se zavedali, da se je uspešno začela prva etapa. Tako smo se znebili nekaj treme pred začetkom dirke.

2. Etapa

Zbudili smo se v lepo sončno jutro in že ob pogledu v nebo nam je bilo jasno, da bo to lep in uspešen dan. Etapa se je začela v Portorožu in končala na atraktivni lokaciji pri Špici v Ljubljani. Dolžina 135 km in 2150 v.m. je bila garancija za zelo naporno in težko etapo, kjer bosta odločala taktika in čakanje na napade nasprotnikov.

Po začetku smo se v zmernem tempu podali na prvi daljši vzpon na Črni Kal, kjer nihče ni hotel napadati, saj je bilo do Ljubljane še veliko krajših ali daljših vzponov. Ko smo se začeli približevati Postojni, pa je konkurenca že začela z napadi in skupina je razpadla na več manjših. Naša tekmovalca sta do klanca na Rakitno ostala v prvi skupini, kjer se je začel napad vodilne dvojice. Ob prihodu na vrh Rakitne so skupine razpadle in v manjših parih smo nadaljevali proti Ljubljani. Ob trasi nas je pričakalo veliko navijačev, kar je naredilo dirko še lepšo in dodatno motiviralo naša fanta.

V cilj sta se pripeljala na skupnem 12. mestu od 29 parov s časom 3 ure in 42 min.

3. Etapa

Za tretji dan je bila vremenska napoved zelo slaba, vendar se je tudi tokrat izkazalo, da imajo hrabri Srečo, saj smo suhi prispeli do cilja, ki je bil na gradu Kromberk pri Novi Gorici. Začeli smo v Ljubljani, izpred stadiona Stožice. Trasa je bila dolga 95 km s 1.130 v.m.

Že ob prihodu na startno mesto smo ugotovili, da so po dveh etapah postale noge že nekoliko težke. Po pogovoru s spremljevalno ekipo in masaži, ki sva jo bila deležna s strani spremljevalke Darije, sva bila kot prerojena in težko sva čakala na start 3. etape. Iz Ljubljane smo se odpravili ob 9. uri zjutraj in skoraj neverjetno, kako dobro je organizator poskrbel za zaporo ceste, ki so jo policisti z redarji uspešno zapirali in tako odlično opravili svoje delo. Tekmovalci smo se počutili kot pravi profesionalni tekmovalci, ki tekmujejo na velikih dirkah, kjer je za njih poskrbljeno na najvišjem nivoju.

Nekako do Logatca smo vozili skupaj v večji skupini, tako da tudi na vrhniški klanec s strani vodilnih tekmovalcev ni bilo napadov. Ob prihodu v Logatec pa je začel pihati močan kontra veter, ki je dirko naredil še težjo. Treba je bilo peljati pametno in paziti, da v skupini ni prišlo do lukenj, saj bi lahko v takem vetru močno zaostala. Vendar sva ostala zbrana in se uspešno pripeljala s prvo skupino do Črnega vrha, to je drugega daljšega klanca, na katerem je bilo pričakovati selekcijo. Že na začetku vzpona se je tempo močno dvignil, tako da je začela vodilna skupina razpadati na manjše skupinice, ki so se borile s klancem in mokro cesto. Nato je sledil spust proti Ajdovščini, ki ga lahko poimenujemo tudi kraljevskega, saj nam je nudil 16 km popolnega užitka. Ob prihodu na ravnino so se formirale manjše skupine kolesarjev, ki so složno hitele proti cilju v Kromberku.

Da je etapa dobila pridih težke tekme, je poskrbel ciljni vzpon na grad Kromberk, ki je iz naših tekmovalcev iztisnil še zadnje atome moči.

Etapo sva končala na 4. mestu v kat. Master in bila upravičeno zadovoljna.

4. Etapa

Za zadnji dan je bila na vrsti Kraljevska etapa od Nove Gorice do našega najvišjega prelaza Vršič, v dolžini 116 km in 2.300 v.m. Na startu smo bili vsi nekoliko zadržani, saj smo vedeli, da bo potrebno prihraniti nekaj moči za zaključni klanec, ki velja za Kraljevskega v svetu kolesarstva. Vendar nas je tudi tokrat pozitivno presenetila spremljevalna ekipa s svojo profesionalnostjo in naju z Borisom kmalu spravila v dobro voljo, tako da ni bilo čutiti utrujenosti, ki je že počasi lezla v naše noge in nam jemala moč, da vrtljaji niso bili več tako hitri in močni.

Takoj po koncu letečega starta je vodilna dvojica napadla. Začelo se je lovljenje prve dvojice, da smo imeli nekaj zavetrja za lažje dirkanje. Med dirko smo lahko opazovali prelepo pokrajino, ki se je v lepem sončnem vremenu odpirala pred nami, in lahko sva bila vesela, da sva sodelovala na tako lepi in težki dirki. Do začetka vzpona na Vršič se ni zgodilo nič posebnega, le prva skupina je razpadla na več manjših. V klanec pa smo šli na polno, vendar se je takoj videlo, koliko moči je tekmovalcem še ostalo v nogah, tako da je šlo na vrh po posameznih parih, a razmerje moči je ostalo enako.

Ob prihodu na Vršič nas je pričakalo mrzlo in megleno vreme, veselje ob dokončanju prve večdnevne etapne dirke za pare pa nepopisno.

Zaključek in podelitev priznanj sta potekala v Kranjski gori, kamor smo se odpravili s kombijem, ki nam ga je za spremljavo posodilo naše podjetje LPP. Za to se mu tudi lepo zahvaljujemo.

Po 364 km in 6.000 v.m sta naša tekmovalca končala skupno na 11. mestu in 4. v kat. Master skupnim časom 10 ur in 8 minut.

Dobila sta tudi posebno nagrado organizatorja za najstarejši tekmovalni par, ki je sodeloval na dirki. Prejela sta tudi majico za dokončanje dirke – Finisher.

Vsem je bilo skupno, da smo si ogledali veliko znamenitosti v mestih, ki so nas gostila, in videli, kako lepo deželo imamo. Ob pogledu na tekmovalce iz tujine, ki so bili navdušeni nad lepotami naše narave, smo se šele zavedali, v kako lepi državi živimo.

Hvala vsem tekmovalcem, ki so sodelovali in poskrbeli za fer borbo, da se je le-ta končala brez padcev in slabe volje. Resnično – dogodek brez primere pri nas, z eno besedo čudovitoooo.

Posebna zahvala gre naši tekmovalni ekipi, ki je brez napak in s polno dobre volje skrbela za naša tekmovalca, da sta uspešno dokončala izziv, ki sta si ga zadala.

Hvala vsem, ki ste bili kakorkoli udeleženi pri tako dobro pripravljenem projektu, ki smo ga skupaj tudi uspešno zaključili.

 

Prihodnje leto na istem mestu z istimi čudovitimi in srčnimi ljudmi.

ISO 14001:2015 potrjuje vzpostavite in vzdrževanje sistema vodenja s področja ravnanja z okoljem OHSAS 18001 je britanski standard za varnost in zdravje pri delu in sistem za upravljanje varnosti. Njegov namen je, da bi vse organizacije, ki jih uvedejo uveljavljale varnost in zdravje pri delu. Splošno je OHSAS 18001 najbolj priznani svetovni standard za varnost in zdravje pri delu in sistem za upravljanja varnosti. ISO 9001:2015 potrjuje vzpostavitev in vzdrževanje sistema vodenja kakovosti

S prijavo na e- novice soglašate, da Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o. uporabi vaš elektronski naslov za namene obveščanja o novostih, ponudbi, splošnih informacijah, povezanih z dejavnostjo, ki jo izvaja Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o., dogodkih, nagradnih igrah in drugih aktualnih zadevah ter poslovnih informacijah ter da izvaja analize o branju poslanih vsebin za lastne potrebe. Vaše osebne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o. lahko obdeluje do preklica vaše privolitve.

Hkrati ste s prijavo na e-novice seznanjeni, da se iz sistema obveščanja (e-novic) lahko kadarkoli odjavite preko povezave, ki bo v vsakem sporočilu.

Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o. se zavezuje, da elektronskega naslova ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika, in da bo vaše osebne podatke skrbno varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Osebne podatke o posamezniku/ici bo Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o. obdeloval zgolj v okviru zgoraj naštetih namenov zbiranja.